She's a time bomb

allt i mitt liv handlar om vad jag vill ha och hur jag ska få det
att det finns en konkurrens om allt är ett faktum
men jag vill inte konkurrera när det gäller någons uppmärksamhet eller kärlek
om dom inte ger mej det så får dom inget tillbaka heller, och folk tycker det är konstigt?
det har väl börjat gå upp för mej att det enda valet jag kan göra är att antingen vara med Em lr att dumpa henne
det finns inte en chans att E skulle kasta sig i mina armar bara för att ja inte längre behöver vara Em trogen.
det faktum att jag inte vill göra det trygga valet gnager lite i mej
jag vill chansa kasta mej ut i det okända
fast det är inte så okänt
ett försök att få E att inse sina känslor och kontrollera dem kan bara sluta med en katastrof . . .
jag vet ju hur det gick sist hur som helst
men oavsett hur mkt som talar emot dej så är det dej jag ser när jag blundar
blundar du så blundar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0