Back to the start

Känns som om man är tillbaka där man började
Enda skillnaden är att man har ett avslutat förhållande bakom sig
Men många fler framför sig
Jag tänker leva mitt liv efter mina egna regler nu och göra vad jag känner för
Ingen ska hindra mej från att ta det jag vill ha!

Hard to not have you

Långa nätter är bara förnamnet
Men jag behöver långa sommarnätter när man kan sitta ute, röka, dricka sprit prata om sina problem och ha någon som lyssnar.
Det gör ont att jag aldrig kommer få känna dej igen
För du är rädd, osäker och mår dåligt
Men du låter inte mej dra upp dej till rätt nivå igen
Jag förstod att du var trasig men jag trodde inte att du var såhär
Att du inte kunde stå för vad du gjorde eller för vad du kände

Everything you want

Nu är lidandet äntligen över!
Det är slut med Em och jag kan äntligen andas ut och leva mitt liv som jag borde!
Jag fick tjejen jag ville ha till slut, låg med henne 2 timmar efter att Em och jag hade gjort slut
Det är vad jag kallar success!
Det var helt magiskt och det märktes att vi har längtat efter varandra.
Förstår inte vad vi väntade på ?
Träffade en ny tjej i går ute på krogen, hon följde med hem te mej och de var riktigt mysigt.
Hon drog tyvärr innan jag hade vaknat hahha xD
Men man slipper ju den pinsamma tystnaden på morgonen, man vill inte höra vad dom har att säga.

What about life without trouble?

Hon är inget annat än problem för mej
Men hur säger man att man inte vill vara med personen längre?
Jag kan inte, jag vill inte träffa henne, vill inte se henne och absolut inte behöva prata med henne!
Jag vet att jag är färdig med vårt förhållande, men jag är samtidigt rädd att jag kommer ångra mig.
Om du visste hur det skulle bli i framtiden hade allt vart mkt lättare.
Då hade jag vetat om vi kunde hitta tillbaka till varandra eller inte, eller om vi ska lova varandra att unvika den andre.
Jag har inte saknat henne 2 sekunder sen jag träffade henne för några dagar sen.
Jag antar att det inte är okej att avsluta det hela över sms eller elektroniskt samtal men samtidigt vill jag inte se henne mer, helst aldrig ens stöta på henne.
Både hon och jag vet att det aldrig kommer att fungera

Now you just somebody that i used to know

Allt förändras
Men människors personligheter förändras aldrig, det är bara deras sätt att agera som förändras
Men du har förändrats som person och jag tycker inte om den du har blivit
Vi kan inte vara tillsammans om du hela tiden väljer bort det viktiga i livet.
Det känns som om du aldrig har vart den person jag blev kär i.
Då var du utåt riktad, ville ha hela världen och var beredd att kämpa för det. Du ville visa mej en annan sida av livet.
I hate who i've become with you

RSS 2.0