Chose the one and only

du kommer alltid tvingas välja mellan det farliga och det trygga
du måste ställa dej frågan vill jag ha ett farligt liv och känna mej levande i stunden
eller . . .
vill jag ha ett tryggt liv där jag vet vad jag kan förvänta mej av situationen och njuta av lugnet
?
jag ville ha det farliga men valde det trygga
jag hungrar jämt och ständigt efter passionen

Before you tell her, goodbye

när du inte längre vill vara nära mej, då finns det inget kvar
jag är osäker på om jag tar mej upp efter det fallet, om det kommer
nackdelarna är många med att låta någon komma för nära
du märker inte det förrens du märker att de sitter och läser ens tankar

What doesn't kill you?

Det spelar ingen större roll vem jag väljer att vara trogen lr inte
det kommer ändå bli samma visa
Jag gillar att känna mig levande, göra mitt liv till ett helvete och sedan lida för det när jag får allt att falla på plats
Lite pessimistiskt kanske men, allt kommer att gå åt helvete tills man inser vad som är värt något här i livet
kärlek är ett värdsligt problem men fortfarande befintligt och jävlit irriterande
så vi skålar för damerna vi har haft och för dom som kommer ha oss
Lucky them to bad for us

RSS 2.0