Bird song

Om livet går ut på att älska och att bli älskad
Då fortsätter sökandet
För just nu är jag inte älskad av den jag älskar

Där jag hänger min hatt

Nu kan jag ärligt säga att jag mår bra
Har gått igenom några lätta tjejer som la sej på rygg utan att jag behövde jobba
Jag blev dissad av den senaste jag låg med, hon tyckte jag var för ung hahha
Vad hade hon förväntat sej, de kan man ju undra
Hon hade tydligen kommit på att det var fel, efter att hon legat med mej tre ggr, Jaa one in a million
Jag hänger gärna min hatt hos dej inatt, hela helgen på mej att hitta på dumheter
Hämningarna är borta, skalet är borta och det är bara mitt charmiga jag kvar som väntar på att världen ska komma till mej!
Det finns hopp för alla oss som aldrig kommer få den rätta, vi har varandra, vi har sex, vi har alkohol och vi har cigg.
Om du tar med mej hem så lovar jag att du kommer att skrika mitt namn för jag vill bara ta på din kropp hela natten!
Chuck Bass is on his own, and he don't need Blair to feel good!

I could watch you for a life time

Jag har nog inte sett de såhär innan, men ibland klarnar bilden
Jag vill ha dig, bara dig
Ta mig och håll mig för alltid eller släpp mig och kom aldrig tillbaka

RSS 2.0