Def leppard

When you make love, do you lock in the mirror
Who do you think of, does he lock like me?
Jodå, han såg ut som jag
Vad du än säger så kommer du aldrig någonsin kunna glömma dina känslor för mig
Dom kommer alltid upp till ytan
Det är lika plågsamt för mig
Det är bara därför du inte kan se mig i ögonen och säga att du inte älskar mig

När allt går som man befarat

De är när livet skiter sig som man inser att man valde fel väg redan från början
Mitt liv hade vart mkt bättre om jag aldrig träffat dig
Men då hade jag aldrig fått lära känna världens vackraste person
Problemet med den sagan är att världens vackraste person hatar mig

Midsommar är min ursäkt

ja öland blev ju inte direkt som väntat de blev mkt galnare än så!
var i köping hela midsommar helgen, träffade trevligt folk och älskade allt och alla som det ska vara!
midsommar slutade med att jag träffa mitt Em och knullade hennes bästa vän!
hahha jag börjar bli ond!
att knulla Em:s bästa vän i samma rum som Em och hennes strul ligger i är väl lite väl även för mej men vafan de var skönt!
Jag skyller på att jag var full och ville jävlas lite hehhe
kan fortfarande inte tänka på någon annan än E när jag har sex
såg en bild av henne på fb, hennes jävla bröst som man bara vill ta på och nacken som man vill kyssa
ni fattar jag tar mej fan aldrig ur de här!
men min midsommar helg var brutal och oförglömligt härlig!
jag skiter i om jag sabbar mitt liv om och om igen de spelar ingen roll efter det jag gjorde mot E
kommer förmodligen att hata mej själv för alltid så länge jag inte blir kär igen på RIKTIGT !
fan kan ingen ta ner mej på jorden igen

Otrohet

otrohet kan tydligen ses från många olika håll
definitionen av otrohet är också intressant
allt bygger på överenskommelser inom förhållandet och hur starka känslorna är
men det var väldigt spännande att uppleva anklagelsen att jag skulle vart otrogen när jag inte har ett hörhållande
jag har inte heller några överenskommelser med någon när det gäller sex
oavsett vad mina känslor säger är jag fri att ligga med vem fan jag vill

A man with attraction

I want someone that says it's so right when it's so wrong
I may have found the girl without demands
Det enda jag behöver nu är kärlek och det finns i massor, sex!

Hey kiss her goodbye

Jag har sabbat mitt liv totalt
"råkade" hamna i säng med en kompis gamla kärleks strul
inte bra inte bra
det enda som jag fick ut av de var en avundsjuk E och ett skönt ligg
mer än så var de inte, men de var jävligt onödigt när jag hade kunnat ligga å fila med E ist -.-
jag blir bara så trött på mej själv ibland
har jag tur så kommer jag att ta mej ur de här helskinnad, annars kommer jag bli socialt utesluten ur samhället
och alla chanser jag någonsin haft med E kommer att vara körda.
Jag får helt enkelt försöka ta mej ur de här på ett smidigt sätt med E i den ena handen och flaskan i den andra

Life's not that easy

Allt går blir inte som man har tänkt sej
Faktum är att inget blir som jag har tänkt mej någonsin
Hur kan man vara så säker på att personen i fråga vill samma sak och sen vänder kappan åt andra hållet
Det är dags att gå vidare, gå stark ur det här och finna personen som vill ha mej som jag är
Tills dess är jag ensam men stark på vägen med de bästa vänner man kan ha
Jag har äventyret på vägarna de är allt jag behöver just nu, kärleken kan vänta
No future, No past, No problems
Just the Moment

RSS 2.0