Long time no see. . .

Efter att jag under sommaren på något mirakulöst sätt lyckats komma ur mitt destruktiva bakåtsträvande beteende har jag nu hittat rätt väg i livet och allt är mkt lättare.
Jag ersatte E med en annan ouppnålig älskare som nu är dumpad och bortglömd. Det blir alltså lättare och lättare att släppa taget efter varje gång du tvingas till det beslutet.

Jag har dessutom hittat ett sätt att fördriva tristessen, genom att träna och jobba.
Den underbara staden stockholm har också gjort att livet blivit en smula lättare. Har hittat många trevlig vänner där och det är lite som min fristad när jag beger mig dit för shopping, supa och sex.
Mitt nya tidsfördriv har jag hittat där uppe och är precis vad jag behövde för att hålla mig på rätt spår.

Du får aldrig de du vill ha om du inte går vidare

RSS 2.0