F**K U Betta

Frågan är vf jag ska bry mej när ingen annan gör det
Moralen och etiken kommer alltid finnas kvar
men mitt samvete har kilat iväg för länge sedan

känner att inget kommer bli bättre för att jag försöker få någon som aldrig kommer kämpa för mej

kort och gott jag tänker inte ens ta reda på om du bryr dej eller inte
jag får det jag vill ha för stunden sen går jag vidare

Jag ångrar inte dej

Ångra aldrig att du älskade någon med hela ditt hjärta, ångra aldrig att du försökte ställa allt till rätta, ångra aldrig de misstagen du gjorde.
De är dom som har gjort dej till den du är idag.
Och kom ihåg att människor förändras och alla vill inte alltid ditt bästa.


So are you

Jag vet att jag har gjort fel, gjort bort mej
jag förstår att det gör ont i dej
men det gör ont i mej också
när du förstår det
då kan vi börja om
men tills dess vill jag röra vid dej en sista gång

Dom kommer kliva på mej igen

Ja alla skrattade åt mej när jag pratade om dej
Men nu är det du som skrattar åt mej när jag pratar om oss
Kommer aldrig glömma första gången jag kysste dej, inte sista gången heller

RSS 2.0