Thick and smooth

Jag tror jag har släppt E nu, kanske kan jag få vara ifred tills jag har fått tillräckligt många antikroppar för att skydda mitt hjärta för ditt gift!
Träffade J härom dagen eller hon kom hem till mej, de kändes bra, sex utan kärlek gör att själen blir svartare och rökridån tjockare men för mej är det ett skydd just nu, utan dem kommer jag inte härifrån. I need thick smooth skin right now and skin to skin are gonna give me that

Jag blir så trött . . . .

är så trött på alla tjejer som tror att man vill ha ett förhållande efter att man träffat dem 4 ggr.
de är inte så att dom vill ha ett förhållande utan dom vill ta avstånd
men om du också vill ligga vad är problemet?

jag har min one and only jag kommer inte få några känslor!

Love potion no.9

I held my nose I closed my eyes
I took a drink
I didn't know it was a day or night
I started kissin everything in sight

jävlit bra låt, beskriver de hela väldigt bra faktiskt

 

RSS 2.0