Back to the days

Hon tog mitt hjärta och gav aldrig tillbaka det
Hon är en del av mej
säg att du älskar mig och jag är din för alltid

The fairytale don't end happily

Det som gör ondast är att jag nästan fick dej
att det nästan blev du och jag.
Du vände och gick för friheten och ensamheten ist för stanna hos kärleken.

You're not for me

Happily ever after is not for me
varje gång jag hittar nån som älskar mej börjar jag tvivla på deras kärlek
det finns bara en kvinna jag aldrig har tvivlat på

Hurt or get hurt?

jag var rädd ända från början att du skulle såra mej
nu vet jag att de bara är jag som har sårat dej
im the bad guy and your the good girl who gets the good guy in the end, as in every fairytale
no one though about that maybe the bad guy needed a bad girl to get good?

What not to do

jag är inte som förut
jag vill bara få dej att tro att jag inte har förändrat
who needs a heart when a heart can be broken?

vem är rätt?

jag vet inte om jag har gjort rätt val
E är en bitch och de kommer hon alltid att vara, jag tänker inte lura mej själv att tro att hon någonsin kommer förändras
jag har lekt färdigt med henne nu!
jag vill inte ha Em tillbaka, men samtidigt känner jag mej så otroligt ensam
jag behöver nån å prata med som alltid finns där
men mina vänner verkar inte orka lyssna förutom en som har samma problem
fast med våld inkluderat
när hon pratar om sina problem verkar mina som är baserade på sex så små
hon har blivit slagen, vilket är straffbart
ändå tvekar hon på att lämna honom
jag tvekar med Em av helt andra känslomässiga själ
livet är komplicerat, söker hela tiden efter den eviga kärleken
men jag vill ha one night love.

boost and understanding

spriten gör en hel i stunden
de är när du nyktrar till du inser att de du gjorde var en idiots handlingar

Because of you

Det är slut
förbered er på intressant läsning
im back in my old shoes

Wishes are for belivers

Det står alltid mellan den fantastiska tjejen och den som gör dej levande
Det står mellan mysiga hemma kvällar med Em eller . . ..
Galna upplevelser med E
jag vill ha hon som gjorde mej levande
den enda jag känt mej levande med är E
Nu vill jag ha dej mer än någonsin
Jag längtar att få känna din hud mot min
Dina läppar mot mina
Dina ögon som ser mej för dem jag är, en människa som bara har Lust för Dig

Nått är fel

När man får kommentaren nått är fel
då är det inte bra
Jag henne mitt hjärta men jag vill inte ha det tillbaka
jag vill bara gå därifrån
Why so sad ?
Well i have a reason

Njut medans du kan

Att veta vad som är rätt gör att man vill göra det som är fel ännu mer
jag kommer aldrig kunna glömma E hur mkt jag än försöker
fantasierna finns kvar men vad ska man göra när man har något att förlora
man ska njuta av kärleken medans man kan för när du vaknar och känner att attraktionen är borta då är
förhållandet dötts dömt

RSS 2.0