Det blir inte bättre än såhär

verkligheten är annorlunda
jag är fast vid den jag en gång valde, jag valde fastän jag ville ha allt hon inte var
jag kommer inte få allt jag vill ha för hon som en gång gav mej allt jag ville ha finns inte
hon är inte den hon en gång var.
det finns ingen som hon, men de hon kan ge mej nu kommer bara göra mitt hjärta svartare
jag får erkänna att jag inte känner igen mej själv längre
innan när jag levde mitt ungkarls liv visste jag alltid vem jag var och var jag var på väg
nu vet jag inte var jag är längre
att bli beroende av en annan människa leder en till ovisshet, förvirring och en känsla av trygghet.
Det är det vi kallar lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0