vill jag veta ?

visst hade man vart lugnare om man hade vetat vad som kommer hända i framtiden
men frågan är vill man veta ?

lite rädd kanske
allt kan hända och jag vill inte vara beredd på det som jag inte vill ska hända

S kommer aldrig att kunna hålla mej fast för jag kommer alltid att vara någon annanstanns
det är inte rättvist mot henne
men detta kan aldrig bli serriöst
hoppas hon också fattar det

kalledagarna närmar sig, vilket innebär att man kommer vara onykter från fredag tills söndag

planen är att teasa E tills hon inte klarar av det längre
jag vet att hon bara kommer att ha ögon för mej
men om hon kommer med någon annan kille kommer jag inte klara av att vara kvar på stan, då kommer kvällen sluta ensam i lägenheten . . . . det vill vi inte

den perfekta kvällen är att vi dricker och festar och alla är glada
dra ner på stan och sen ut på sjön komma hem på morgonen och göra om allt igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0