These walls

jag kanske har träffat henne
vem vet ?
jag vet inte

men jag är rädd för att får jag känslor för henne kommer hon att
ta den andre killen ist för mej

detta blev brutalt jobbigt helt plötsligt

jag har fått bort tankarna från E iaf
alltid något

attraktionen var helt klart bättre än med E
men det var farligt med E
jag älskade den upphetsade spänningen
ingen av oss visste vad som skulle hända
men vi kunde inte släppa varandra

med Em den nya tjejen jag har träffat
är de helt klart andra saker som tänder oss
att kyssa Em är helt klart något speciellt
men jag vet inte om de räcker för att hålla mej kvar, lr henne

den andra killen skiter jag i just nu
jag måste ta reda på vad jag känner och vad Em känner för mej

Em är borta över helgen
och jag vill inte träffa E
för då slutar inte detta väl

Everything beggs me to cross that line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0