Uppladdning

Denna helgen går te uppladdning

Helgen efter . . . . . då jävlar

Hon ska få de hon förtjänar

Jag ska få de jag vill ha


Play the game good and bad

spelet kommer att komma igång på riktigt nästa helg
inte massa snack, de kommer bara förstöra stämningen
en stad i månens sken kommer bli perfekt för vår lilla lek
jag har 2 dagar på mej att få henne dit jag vill
lyckas jag inte då kommer jag aldrig få henne

Och där gick de åt helvete

jag kommer aldrig kunna släppa henne
när hon smsade i lördags när jag och S var påväg hem, blev jag tänd direkt
tankarna bara drog iväg och hamnade i det heta förflutna
jag kommer nog aldrig känna såhär för någon igen
det kommer aldrig bli något mellan mej och S, de skulle bara kännas som om jag lurar henne och mej själv

jag är inte säker på att hela mitt hjärta vill ha E
men hela min kropp skriker hennes namn

när hon kommer hem efter helgen kommer vi förmodligen att ses
antingen kommer hon bara att vända och förneka allt

eller så kommer de bli den hetaste kvällen och natten någonsin
hennes ögon är så vackra i månens ljus när man ser glöden och lusten

fan jag kommer aldrig ur det här !

mr. Wrong

galen dag igår med
träffade tjejen jag raggade upp i fredas
de visade sig att jag hade ljugit om min ålder hahah
så de var bara å spela med och de gick ju perfekt
fast sanningen måste ju komma fram någon gång men inte rikitgt än ;)

Vilken jävla freda

vilken jävla freda säger jag bara
helt brutalt galen
raggade upp en brud på krogen som visade sig vara modell, tog ett natt dopp, de ena ledde till de andra
var fortfarande onykter när jag vaknade
kvällen var helt galen men precis vad jag behövde just nu
dags å glömma E känner jag
sånna här upplevelser skulle jag aldrig kunna ha med henne

Ödelandet

drar te öland!
kommer hem på torsda !
de kommer bli underbara dagar ;)
sen kommer de bli en oslagbart härlig helg på sjön !!
Då jävlar ska hon få vad hon förtjänar ;)
denna gången kommer hon inte undan!
blickarna jag fick i lördags var inte å leka med å denna helgen ska vi vara nära varandra i 2 dar
längtar för ÄNTLIGEN ska jag få vad jag vill ha ! ;D
And I'am Chuck Bass !

Sommartips

De viktigaste är att:

1. hålla sig borta från solen



2. Drick mycket



3. Unvik all fysisk aktivitet




Duktig som man är följer man ju alla rekommendationer ;)

And Who am I ?

- Chuck Bass

Född på sjön !

de som inte hände i fredas hände igår
idag får de bli en rehabiliteringsdag

jag älskar att vara drunk numera, jag får en sån härlig känsla, precis som om man vore hög
spriten dränker alla känslor och man vill aldrig gå ifrån den känslan

att hon blev chockad när jag hoppade in i båten och tog en cigg
drack morgan direkt ur flaskan, de är hennes favorit vet jag
att få dom blickarna igen var underbart, jag har inte känt mej så levande på längre

jag fick inte röra henne men de gjorde ingenting denna gången
för jag vet att nästa gång kan hon inte hålla händerna borta

jag visste att de skulle gå hem

jag och henke hade så jävla trevligt satt å drack öl å morgan rökte å snusade lyssnade på den gamla goa musiken och ljudet från v8:an !
så jävla härlig kväll, jag vill aldrig glömma

- Chuck Bass

"I can hear your heart beat"

händelselös natt

de hände inte mkt igår
de var nära men de blev inte att jag åkte hem till henne

de hade inte vart lyckat iaf

jag ska sluta försöka

om jag inte kan få henne ska inte hon få mig heller

- Chuck Bass

Alla behöver hjälp

när livet är tråkigt och händelselöst får man tillsätta gnistan själv
nu bara väntar jag på att återgå till den slutna cirkeln
där de yngre ligger illa till och ingen vet vem jag är . . .

alla behöver vi någon gång hjälp av någon annan

Intressantare såhär

Helgen kommer bli intressant
ska göra allt jag kan för att den ska bli så galen som möjligt

på freda hoppas jag jocke å jag ska ut på sjön
de hade överraskat många och de hade rört om lite i grytan om man säger så
jag har dessutom lagt upp en plan för hur jag ska hantera min kryptonit

på lördagen ska jag bara smälta de som förhoppningsvis händer dagen innan och bara njuta av vädret och det sköna sällskapet som jag inte sett på år och dar !



The new story is all about me, Chuck Bass

Att dansa på kanten

Att stå på kanten på ett tak med en flaska whiskey har flera innan mej gjort förut

Att dansa på kanten på ett tak med en flaska rom är det bara jag som är full nog att göra


And who am I ?
Chuck Bass

Kanske var det bättre förr

Det kanske var bättre som de var innan
fast de är ändå skönt att ha lämnat de bakom sig

den delen jag inte vill glömma är den som borde glömmas först

jag vet inte vf det gick såhär men jag har blivit precis som chuck med alla hans problem
man kanske inte ska jämföra sig med en människa som inte finns
men för mej är han väldigt verklig
jag trodde jag hade träffat den verkliga Charles Bass tills jag insåg att de är jag som är chuck inte erik

livet är hårt så är det
men att inse att man har samma egenskaper, problem osv. som en delvis påhittad karaktär i Gossip girl
är ganska sjukt faktiskt

mitt liv är kanske inte som hans men så nära man kan komma så länge man inte råkar på Manhattan med
sin rika far

- du är lika svag som de hjärtan du krossar
var de nån som sa
de stämmer precis

de hjärtan man sedan vill rädda vill inte bli räddade av dej, de vet att de kommer hamna i samma situation igen när du inte kan stanna kvar för att ditt hjärta säger åt dej att ta till flykten
ytterligare ett bevis på att jag är som chuck, att stanna kvar är för farligt och farligare blir det

jag trodde jag hade blivit kär men de var bara det spänningsfyllda spelet som fick mej att komma tillbaka efter mer.

3 ord


"3 ord 12 stavelser, säg dem och jag är din"

Misslyckat

kvällen var egentligen jätte kul igår
tills micke fick ett utbrott, då var de inte så kul längre

jag fattar inte vf han inte kan släppa allt som har hänt
men nej istället ignorerar han mej och så fort jag vill umgås me han så drar han upp allt gammalt igen.

de är förmodligen lika bra att vi inte träffas mer

mitt försök att få erik att komma till mej var också misslyckat
han vet för väl var han har mej
det blir aldrig ett bra spel av detta om han inte inser att han inte känner mej så väl som han tror

jag vill inte ha honom på samma sätt längre, jag tvekade flera gånger igår
men jag gav inte efter jag kom inte till honom så kanske gick de min väg
jocke skulle kunna vara min väg tillbaka till erik

alla killar vill ha det de inte kan få och det som andra får
får jag med jocke i mitt lilla game så är de mkt möjligt att erik kommer efter

jag är mkt väl medveten om att jag har vart lite för tillgänglig, de är han som har gjort som han har velat
när de passar honom så går de bra

jag väntar bara på det perfekta tillfället å lämna över den jagande rollen till honom.

My Chuck Bass

sjuka saker kan hända i livet men de sjukaste denna veckan är ändå att
E är EXAKT som Chuck Bass

lika snygga samma stil, tänker på samma sätt osv.
de är riktigt irriterande hur lika dom är !

har suttit och tittat på alla avsnitt som sänds på kanal5 och avsnittet jag fastnade för mest är de senaste när Chuck har vunnit priset att ligga me Blair och bara lämnar över den jagande rollen till Blair!

ÅÅH va jag längtar efter läget å göra så !!


Lr vänta lite de kanske är jag som är Chuck . . . .?


RSS 2.0